» Recent aangeschaft |
![]() ![]() |
» Recent aangeschaft |
May 5 2009, 12:46 PM
Bericht
|
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Redactie Berichten: 64 Sinds: 10-October 08 Gebruikersnummer: 11 |
Even in het juiste topic verder.
@ Ferdie: Zoals gezegd heb ik Drake's Fortune voor mijn vriend gekocht en die heeft een paar keer tot diep in de nacht doorgespeeld om het tot een goed einde te brengen. Heb je nog nog leuke tips voor een nieuwe game? (Lara Croft en Assassin's Creed heeft hij al). Meelezers mogen ook tippen. |
|
|
|
Jun 29 2010, 07:29 PM
Bericht
|
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Administrators Berichten: 41 Sinds: 28-September 08 Van: Amerongen Gebruikersnummer: 3 |
Ik heb een weekje terug BlazBlue: Calamity Trigger voor de PlayStation 3 gekocht. Het spel is vergelijkbaar met Street Fighter, dus twee vechtersbazen (of bazinnen
Vind het tot nog toe erg vermakelijk. |
|
|
|
Jun 30 2010, 01:29 PM
Bericht
|
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Administrators Berichten: 168 Sinds: 29-September 08 Van: Mierlo Gebruikersnummer: 7 |
Ik wacht nog steeds op de PSPmini ''Bloons TD (Tower Defense)".... Die is sinds vorige week te downloaden in alle PlayStation Stores, maar het is alleen niet beschikbaar voor Nederland en België... Bedankt Sony!
-------------------- Xbox Live: Ferdienandje
PlayStation Network: Ferdienandje Wii Code: 4699-2243-9548-0670 ''Sir, we are surrounded!'' ''Excelent... That means we can attack in any direction!'' |
|
|
|
![]() ![]() ![]() |
| Print-versie | Het is nu: 7th September 2010 - 11:49 PM |